Koroton osamaksu Klarnan kautta
60 päivän palautusoikeus
Onko kysyttävää?Asiakaspalvelumme auttaa

Uusi nimi ja uusi sivu- Retkitukku.fi on nyt Widforss 🎉🎈 Lue lisää täältä

Usein kysyttyä

Miksi vaihdatte nimeä Retkitukku.fi:stä Widforssiksi?

Vaihdamme nimeä vahvistaaksemme pohjoismaista identiteettiämme ja tarjotaksemme sinulle asiakkaana entistä parempaa arvoa. Tämä muutos ei ole uusi alku, vaan luonnollinen jatkumo, sillä Retkitukku on ollut jo vuosia osa Widforss-perhettä.

Kyseessä on vain nimenmuutos – omistajamme, arvomme ja korkea palvelutaso pysyvät ennallaan. Widforssin avulla haluamme jatkaa kehittymistä ja tarjota sinulle parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen.

Muuttuuko jokin asiakkaan näkökulmasta?

Ei mikään muutu asiakkaan näkökulmasta. Saat edelleen saman luotettavan palvelun, saman monipuolisen valikoiman ja yhtä korkeaa laatua kuin ennenkin. Kyseessä on vain nimenmuutos.

Miten nimenmuutos vaikuttaa tuotteisiinne ja palveluihinne?

Nimenmuutos ei vaikuta tuotteisiimme tai palveluihimme. Löydät edelleen saman laajan valikoiman korkealaatuisia tuotteita ja saat yhtä luotettavaa palvelua kuin aiemminkin. Jatkamme toimintamme kehittämistä ja parantamista tarjotaksemme sinulle parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen, nyt Widforss-nimen alla.

Minkä koon pitäisi minun valita?

Kokotaulukoiden linkit löytyvät tuotesivuilta. Huomioithan, että metsästysvaatteet ovat yleisesti ottaen mitoitukseltaan väljiä, jotta niiden alle mahtuu riittävästi tarvittavaa varustusta ja kerrastoja. Mikäli pohdit kahden eri koon välillä, suosittelemme sinua valitsemaan sen vaatekoon, jota yleensäkin käytät.

Missä pakettini on?

Tavallisena arkipäivänä ennen klo 14.30 tehdyt tilaukset lähetetään matkaan useimmiten jo samana päivänä ja tuon kellonajankin jälkeen tehdyt tilaukset lähetämme jo seuraavana työpäivänä. Niin ikään pyhäpäivinä tai viikonloppuna tehdyt tilaukset saattelemme matkaan heti seuraavana työpäivänä. Suuret tilausmäärät ja sesongit saattavat viivästyttää lähtöä

Kun tilauksesi lähtee varastoltamme, saat sähköpostiisi toimitusvahvistuksen. Toimitusvahvistuksessa on myös lähetystunnus, jolla voit seurata lähetyksesi kulkua. Pakettisi ilmestyy kuljetusyhtiön seurantaan normaalisti 1-2 työpäivän kuluessa.

Valitusta toimitustavasta riippuen toimitus on perillä arviolta 2–4 arkipäivässä. Ajoittain toimitusaika voi olla pidempikin, kuten raskaissa lavatoimituksissa (esim. asekaapit, koiratarhaelementit), joiden keskimääräinen toimitusaika on 5–10 arkipäivää, Hundra-tarhoilla 4–7 päivää.

Mikäli lähetyksesi saapuminen kestää kauemmin kuin viikon, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Missä laskuni on?

Tilauksen jälkeen saat yhteistyökumppaniltamme Klarnalta laskun sähköpostiosoitteeseesi. Mikäli et löydä Klarnan lähettämää laskua, tarkista sähköpostisi roskapostikansio. Voit kirjautua myös Klarnan Omille sivuille, jossa näet kaikki omat Klarna-laskusi. Klarnan asiakaspalvelu auttaa sinua mielellään mahdollisissa lisäkysymyksissäsi.

Tavoitat Klarnan sähköpostitse asiakas(at)klarna.fi ja puhelimitse 09 425 997 71.

Mitä Klarna Checkout tarkoittaa?

Klarna Checkout on maksuportaali, jossa voit valita eri maksutavoista itsellesi sopivimman. Vaihtoehdot ovat Klarna Maksa myöhemmin (laskutus), Klarna Pilko lasku (osamaksu), Klarna Maksa heti -palvelu, korttimaksu ja verkkopankkimaksu. Klarna Checkout siis kokoaa yhteen kaikki maksutapamme.

Kuinka Klarna Checkout toimii?

Kun käytät Klarna Checkoutia, tarvitset tilauksesi viimeistelemiseksi vain sähköpostiosoitteesi ja postinumerosi. Tilauksen vahvistamisen yhteydessä voit valita itsellesi sopivimman maksuvaihtoehdon: Klarna Maksa myöhemmin -laskun, Klarna Pilko lasku -osamaksun, korttimaksun tai verkkopankkimaksun.

Oletusarvona tilauksellasi on Klarna-lasku, mutta voit valita minkä tahansa vaihtoehdoista. Klarna-lasku lähetetään sinulle tilauksessasi käyttämääsi sähköpostiosoitteeseen.

Haluan palauttaa tuotteen, mitä teen?

Sinulla on täysi 60 päivän maksuton palautusoikeus tilaamillesi tuotteille. Palautettavan tai vaihdettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä pakkauksessa sekä jälleenmyytävässä ja uutta vastaavassa kunnossa. Jos tuote on likainen, tahraantunut tai jos tuotepaketista puuttuu tarvikkeita, emme voi ottaa palautusta vastaan.

Palautusoikeus ei siis koske avattuja koiranruoka- tai herkkupakkauksia, lisenssejä tai karttoja. Hygieniasyistä myöskään alusvaatteilla tai houkutuspilleillä ei ole palautusoikeutta.

Maksaaako palauttaminen jotakin?

Palauttaminen on meillä lähes aina maksutonta. Poikkeuksen tekevät raskaat lavatuotteet (esim. koiratarhat ja asekaapit), joiden palauttamisesta joudumme veloittamaan palautuksen aiheuttamat toimituskulut.

Miten teen palautuksen?

Kaikessa verkko- ja etäkaupassa kuluttajalla on aina lakisääteinen 14 päivän kaupan peruutusoikeus. Widforssin asiakkaana sinulla on peräti 60 päivän maksuton palautusoikeus.

Niin kutsuttu katumusaika lasketaan alkaneeksi siitä päivästä, jolloin olet tuotteen vastaanottanut. Palautettavan tai vaihdettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä pakkauksessa sekä jälleenmyytävässä ja uutta vastaavassa kunnossa. Jos tuote on likainen, tahraantunut tai jos tuotepaketista puuttuu tarvikkeita, emme voi ottaa palautusta vastaan.

Palautettujen tuotteiden tulee olla myyntikuntoisia. Älä siis poista tuotteista tuote- tai hintalappuja. Tuotteiden tulee olla virheettömiä ja käyttämättömiä. Kenkälaatikko ja radiopuhelimen pahvilaatikko ovat myös myyntipakkauksia eivätkä sovellu käytettäväksi postipakettina. Suojaa siis laatikot ennen postitusta.

Jos haluat palauttaa tuotteen, pääset alkuun, kun täytät asiakaspalautuslomakkeen, jonka löydät täältä.

Tuotteen pakkaus
Kunnes paketti on saapunut meille, se on asiakkaan vastuulla. Säilytä luovutuskuitit ja pakkaa tuote huolellisesti.

Tuotteen kunto
Voit tarkastaa tuotteen, mutta sen tulee palautettaessa olla myyntikelpoisessa kunnossa.

Palautukset eivät ole sallittuja
Avattuja hygieniatuotteita (pillit, alusvaatteet), lemmikkieläinten ruokaa, lemmikkieläinten herkkuja, ravintolisiä ja aktivoituja Tracker Hunter -lisenssejä ei hyväksytä palautettavaksi.
Asekaappeihin lisätään omakustannehintaista rahtia.

En saanut palautuslomaketta paketin mukana?

Ympäristökuormitustamme pienentääksemme emme lähetä tilauksen mukana paperisia lähetyslistoja, laskuja tai palautuslomakkeita. Mikäli haluat palauttaa tuotteen, pääset alkuun, kun täytät palautuslomakkeen, jonka löydät tämän sivun alalaidasta. Täytä lomake ja seuraa sen ohjeistusta.

Tilasin väärän koon, miten toimin?

Suoraa tuotevaihtoa meillä ei ole, vaan tuotetta vaihdettaessa on alkuperäinen tuote palautettava ja uusi tilattava uudella tilauksella. Saat uuden tuotteen samalla hinnalla kuin palauttamasikin esimerkiksi siinäkin tapauksessa, jos tuote on ostohetkellä ollut kampanjassa tai kuulunut tuotepakettiin. Pääset tuotepalautuksessa alkuun, kun täytät palautuslomakkeemme ja seuraat sen ohjeistusta.

Mitä teen laskulla?

Kaikki laskutuksemme kulkee Klarnan kautta. Jos palautat tuotteen, ilmoita asiasta Klarnalle kirjautumalla Klarnan Omille sivuille joko Klarnan kotisivujen tai mobiilisovelluksen kautta. Näin voit pysäyttää laskutuksen. Lisätietoja laskustasi saat myös sähköpostitse asiakas(at)klarna.fi ja puhelimitse 09 425 997 71.

Minulla on kysymys laskustani, kenelle voin kääntyä?

Klarnan laskuja koskeviin kysymyksiin saat apua sähköpostitse asiakas(at)klarna.fi ja puhelimitse 09 425 997 71. Voit myös kirjautua Klarnan Omille sivuille joko Klarnan kotisivujen tai mobiilisovelluksen kautta. Klarnan sivuilla voit myös tarvittaessa siirtää laskusi tulevaa eräpäivää eteenpäin.

Käsittelyaika

Maksamasi summa palautetaan tilillesi heti, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet asiakaspalautuksesi. Mikäli olet maksanut ostoksesi luottokortilla, hyvitetään palautussumma suoraan korttiin liitetylle tilille. Jos olet valinnut maksutavaksi laskutuksen ja laskua on vielä jäljellä, Klarna vähentää hyvityksen määrän laskun kokonaissummasta.

Palautukset ja reklamaatiot käsitellään 5 - 10 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Mistä tiedän, että tilaukseni on tullut perille?

Saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi heti tilauksesi jälkeen. Mikäli et saa tilausvahvistusta, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voimme tarkistaa tilauksesi.

Tein jo tilaukseni. Miten peruutan sen tai teen siihen muutoksia?

Mikäli haluat peruuttaa tilauksesi tai tehdä siihen muutoksia, otathan pikimmiten yhteyttä asiakaspalveluumme.

Huomioithan, että tehokkaan tilauskäsittelymme vuoksi tilauksesi saattaa olla jo pakattuna tai matkalla, jolloin emme voi enää tehdä muutoksia tai perua tilaustasi.

Miten käytän alennus- tai kampanjakoodia?

Alennuskoodi on kirjain-/numeroyhdistelmä, joka antaa alennusta tilauksestasi.
Syötä koodi kassalla ja klikkaa "Aktivoi", niin alennus vähennetään.

Sain ilmoituksen jo noudetun paketin saapumisesta

Ilmoitus voi johtua siitä, että nouto on jäänyt kirjaamatta noutopisteessä tai nouto ei ole päivittynyt vielä Postin tai Schenkerin järjestelmiin. Tämä saattaa aiheuttaa aiheettoman uusintailmoituksen lähetyksen sinulle. Jos olet jo noutanut pakettisi ja saat tällaisen ilmoituksen, voit huoletta jättää noutomuistutuksen huomioimatta.

Voinko valita millä toimitustavalla tilaukseni lähetetään?

Voit pääsääntöisesti itse valita haluamasi toimitustavan. Kuitenkin joissain yksittäistapauksissa tilauksen koko tai paino saattaa rajoittaa toimitustapojen valintaa. Tällöin poissuljetut toimitustavat näkyvät kassan toimitustapavalikossa harmaina, eivätkä ole siis valittavissa kyseisen tilauksen toimitustavoiksi.

Voinko tilata ulkomaille?

Ikävä kyllä et. Toimitamme tilauksia vain manner-Suomessa ja Ahvenanmaalla sijaitseviin osoitteisiin.

Kuinka perun uutiskirjetilaukseni?

Klikkaa 'peruuta tilaus' -linkkiä uutiskirjeen alalaidassa.