Palautukset & Tuotevaihdot – Näin toimit
Tilasitko vahingossa väärän koon tai eikö tuote vastannutkaan odotuksia? Palauttaminen maksaa 4,5€. Tästä alta voit lukea miten palautat tuotteita.
Jos haluat reklamoida viallisen tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Kaikessa verkko- ja etäkaupassa kuluttajalla on aina lakisääteinen 14 päivän kaupan peruuttamisoikeus. Meidän asiakkaanamme sinulla on kuitenkin 60 päivän palautusoikeus.
Niin kutsuttu katumusaika lasketaan alkaneeksi siitä päivästä, jolloin olet tuotteen vastaanottanut. Palautettavan tai vaihdettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä pakkauksessa sekä jälleenmyyntikuntoinen. Jos tuote on likainen, tahraantunut tai jos tuotepaketista puuttuu tarvikkeita, emme voi ottaa palautusta vastaan.
Älä siis poista tuotteista tuote- tai hintalappuja. Tuotteiden tulee olla virheettömiä ja käyttämättömiä. Kenkälaatikko tai radiopuhelimen pahvilaatikko ovat myös myyntipakkauksia, eivätkä sovellu käytettäväksi postipakettina. Suojaa siis laatikot ennen postitusta.
Tarkista ennen palauttamista
Jotta voimme hyväksyä palautuksesi, varmista että:
- Tuote on alkuperäisessä kunnossa
- Kaikki tuotelaput ovat yhä paikoillaan
- Mahdollinen sinetöinti on ehjä
- Alkuperäispakkaus (esimerkiksi pahvilaatikko) on ehjä eikä rahtikirjaa ole kiinnitetty suoraan pahvilaatikkoon
Pidätämme oikeuden kieltäytyä hyväksymästä palautuksia, jotka eivät täytä näitä vaatimuksia. Tällöin voimme lähettää tuotteen takaisin tai vähentää palautettavasta summasta arvonaleneman.
Näin palautat tuotteen
Pakkaa tuotteet huolellisesti
- Käytä alkuperäistä pakkausta, jos mahdollista
- Poista vanhat rahtietiketit, tarrat ja viivakoodit
- Jos valitsit maksutavaksi Klarnan laskun, voit keskeyttää laskutuksen Klarnan sovelluksessa
Rekisteröi palautus ja vie Postiin
Tilausnumero on viisinumeroinen numerosarja. Tilausnumero löytyy tilausvahvistuksesta sekä toimitusvahvistus-sähköpostin otsikosta "CENTRA-xxxxx
- Kirjaa palautus sivulla: https://returns.ingrid.com/widforss
- Saat sähköpostitse ohjeet sekä valmiin osoitekortin
- Tulosta osoitekortti ja teippaa se paketin päälle.
- Vie paketti Postin toimipisteelle
- Säilytä palautuksesta kuitti (lähetystunnus) siihen saakka että palautus on käsitelty
Vahvistus
- Palautuksen käsittelyaika on max. 14 vrk siitä kun se on vastaanotettu varastossamme
- Saat automaattisen sähköpostivahvistuksen, kun palautus on hyväksytty
- Rahat palautetaan alkuperäiselle maksutilille muutaman pankkipäivän kuluessa
Tuotevaihto
Meillä ei ole käytäntönä suoraa tuotevaihtoa. Jos haluat vaihtaa tuotteen, toimi näin:
- Tee palautus alkuperäisestä tuotteesta (ohjeet yllä)
- Tee uusi tilaus normaalisti verkkokaupassamme
- Laita asiakaspalveluumme sähköpostilla uuden tilauksesi tilausnumero ja mainitse tuotevaihdosta. Saat uuden tuotteen samaan hintaan kuin alkuperäisen, vaikka se olisi ollut kampanjassa tai osa tuotepakettia ostohetkellä.
- Hyvitämme mahdollisen hintaeron jälkikäteen. Maksu palautuu alkuperäiselle maksutilille muutaman pankkipäivän kuluessa.