Koroton osamaksu Klarnan kautta
Nopeat toimitukset
Onko kysyttävää?Asiakaspalvelumme auttaa

Enemmän ja parempia kesätarjouksia kuin koskaan nyt jopa -70% alennusta Katso kampanja

Käyttöehdot

Yleistä

(Päivitetty viimeksi 19.6.2025)

Widforss 1729 Oy myy widforss.fi -verkkokaupassaan tuotteita Suomessa ja Ahvenanmaalla asuville yksityis- ja yritysasiakkaille, joilla on laskutusta varten käytössään joko henkilö- tai y-tunnus. Laskutusasiakkaan tulee olla vähintään 18-vuotias.

Kaikkia myymiämme tuotteita voi käyttää Suomessa, ja tuotteen niin edellyttäessä suomen- ja ruotsinkielinen käyttöohje tai ohjekirja on aina saatavissa joko mukana pakkauksessa tai verkosta ladattavissa. Mahdollinen tuotetakuu on voimassa vain tuotteen ensiostajalle ja käytettyjen tuotteiden takuun ehdot ilmoitetaan aina erikseen. Lisätietoja tuotetakuusta löydät kunkin tuotteen käyttöohjeista.

Tilaaminen

Voit tehdä tilauksen verkkokaupassamme www.widforss.fi

Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään. Ajantasaiset olevat yhteystietomme löydät täältä.

Tilaamalla verkkokaupastamme hyväksyt voimassa olevat sopimusehdot ja sen, että nimesi ja antamasi henkilö- sekä yhteystiedot tallennetaan asiakasjärjestelmäämme.

Tilaussopimus katsotaan syntyneeksi, kun olemme lähettäneet tilausvahvistuksen sähköpostiisi tehtyäsi tilauksen verkkokaupassamme. Pidätämme oikeuden muuttaa tilaustasi, mikäli sitä ei jostain syystä voida toimittaa, sekä yhdistää mahdollisesti useamman erillisen tilauksesi yhdeksi toimitukseksi.

DEAL-Kampanjaehdot

Saat alennuksen aktivoitua, kun ostat kaksi tai useampia tuotteita, ja tilauksen kokonaishinta on vähintään 69 euroa. Tarjous koskee valittuja tuotteita.

Aktivoi alennus helposti kytkemällä on/off-toiminto päälle. Se löytyy tuotesivun yläosasta, tuotevalikoimasta ja ostoskorista. Kun tämä on kytketty päälle ja kampanjaehdot täyttyvät, alennettu hinta näkyy automaattisesti kassalla.

Huomaa, että saat alennuksen vain, jos kaikki ehdot täyttyvät. Löydät kampanjan ehdot aina tuotteen yhteydestä.

Hinnat ja tuotekuvat

Kaikki verkkokaupassamme ilmoitetut hinnat ovat euroissa ja sisältävät arvonlisäveron. Toimitusmaksu lisätään erikseen valitsemasi toimitustavan ja hinnaston mukaan.

Verkkokaupassa olevat tuotekuvat eivät välttämättä täysin vastaa tuotteiden todellista ulkonäköä, mikä on kuitenkin harvinainen poikkeustapaus. Pidätämme oikeuden mahdollisiin virheisiin tuotekuvauksissa sekä oikeuden muutoksiin tuotetietojen ja hintojen osalta, ilman erillistä ilmoitusta.

Widforss pidättää itsellään oikeuden kaikkiin mahdollisiin hinta- ja tuotetietovirheisiin sekä muihin sivustollamme löytyviin teksteihin. Widforss pidättää oikeuden korjata mahdolliset virheet edellä mainituissa tiedoissa myös jälkikäteen. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin, tuotteen loppuunmyymiseen, ilmoitetun saatavuuden poikkeamiin, teknisiin ongelmiin ja mahdollisiin kirjoitusvirheisiin verkkokaupassamme tai mainoksissamme. Pidätämme oikeuden perua ostotapahtuman, joka perustuu vääriin hinta- tai saatavuustietoihin.

Henkilötiedot

Asiakkaidemme yksityisyydensuoja on meille tärkeää, ja noudatamme kaikkia yksityisyydensuojaa koskevia säännöksiä, kuten Henkilötietolakia ja EU:n 25.5.2018 alkaen sovellettavaa tietosuoja-asetusta.

Rekisteröitymisen ja/tai tilauksen yhteydessä asiakas hyväksyy sen, että tallennamme asiakkaan luovuttamat tiedot ja käytämme niitä liiketoimintamme kannalta odotuksenmukaisella tavalla. Henkilötietoja säilytetään vain tarvittavan ajan niiden käyttötarkoituksen vaatimalla tavalla. Joitakin tietoja säilytetään kauemmin lain, kuten kirjanpitolain, ja säännösten asettamien velvoitteiden mukaisesti. Asiakas voi pyytää itseään koskevat tiedot katseltavakseen tai pyytää niiden poistamista. Henkilötietojen katselemiseksi tai niiden poistamista pyytäksesi ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info(at)retkitukku.fi.

Widforss ja yhteistyökumppanimme käyttävät asiakkaan antamia tietoja ostotapahtuman suorittamiseen ja tilausten toimittamiseen. Takaamme, että mitään asiakkaan tietoja ei myydä tai välitetä kolmansille osapuolille. Henkilötietoja käsitellään suostumuksen perusteella uutiskirjemarkkinoinnissa. Tilaamalla uutiskirjeen asiakas hyväksyy kyseisen henkilötietojen käsittelyn. Suostumuksen uutiskirjemarkkinointiin voi peruuttaa milloin vain uutiskirjeen alalaidasta tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun.

Lue lisää siitä, miten käsittelemme asiakkaidemme henkilötietoja sivulta Tietosuojaseloste.

Tekijänoikeus

Kaikki sivustollamme oleva sisältö, kuten tekstit, grafiikka, logot, äänet, ladattava sisältö ja ohjelmistot kuuluvat Widforss 1729 Oy:lle tai sen tavarantoimittajille ja ovat siten Suomen ja ulkomaisten tekijänoikeuslakien alaisia.

Toimitukset ja toimituskulut

Kassalla voit valita mieleisesi toimitustavan. Voit lukea lisää toimitusajoista, -tavoista ja -hinnoista sivulla toimitustapamme.

Käsittelemme ja lähetämme tilauksesi arkipäivisin yleensä 24 tunnin sisällä tilauksesta edellyttäen, että tuotetta on varastossa. Kun lähetys poistuu varastoltamme, vastuu toimituksesta siirtyy kuljetusyhtiölle, jonka tulee toimittaa tilaus sovitussa ajassa ja sovitulla toimitustavalla.

Emme takaa sellaisten tuotteiden toimitusaikoja, joita ei ole tilaushetkellä varastossamme, vaan tällöin ilmoittamamme toimitusaika perustuu arvioon. Lisäksi emme vastaa kuljetusyhtiöstä tai sen toiminnasta johtuvista myöhästymisistä, kun kuljetus on jo luovutettu varastoltamme kuljetusyhtiön haltuun.

Toimitukset merisaaristoon ja pohjoisimpaan Lappiin saattavat kestää yhden vuorokauden ilmoittamaamme pidempään. Lisäksi mikäli haluat tilata raskaan lavatuotteen, kuten asekaapin tai koiratarhan tai sen osia, pohjoisimpaan Lappiin tai saaristoon, ota ensin yhteyttä asiakaspalveluumme ja varmista toimituskulun suuruus.

Asiakkaillamme on aina oikeus peruuttaa tilauksensa viivästyneen toimituksen vuoksi. On mahdollista, että aina emme kykene lähettämään asiakkaamme tilausta, esimerkiksi silloin, kun tavarantoimittaja ei kykene toimittamaan haluttua tuotetta meille sopimuksen mukaisesti. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, mikäli haluat perua tilauksesi.

Maksaminen

Kassalla voit valita haluamasi maksutavan tarjoamistamme vaihtoehdoista, jotka ovat lasku, osamaksu, korttimaksu tai verkkopankkimaksu. Lue lisää maksutavoistamme täältä.

Asiakkaana sitoudut maksamaan ostoksesi maksupalvelutarjoajan kanssa sovittuun määräaikaan mennessä. Maksun viivästyminen voi johtaa viivästyskulujen ja -korkojen perimiseen. Lue Klarnan ehdot kokonaisuudessaan täältä.

Tilauksen peruminen ja palauttaminen

Asiakkaallamme on oikeus reklamoida viallinen tai takuuajan puitteissa rikkoutunut tuote, palauttaa tuotteita sekä perua tilauksensa. Lue lisää palautuksista, reklamoinnista ja tuotevaihdoista täältä.

Lain mukaan palautusten käsittely saa kestää enintään 14 päivää tuotteen palautumisesta meille. Yleensä käsittelemme palautukset kuitenkin 5 - 10 päivässä tuotteen vastaanottamisesta.

Kaikessa verkko- ja etäkaupassa kuluttajalla on aina lakisääteinen 14 päivän kaupan peruutusoikeus. Meidän asiakkaanamme sinulla on kuitenkin peräti 60 päivän palautusoikeus. Palautusaika lasketaan alkaneeksi siitä päivästä, jolloin olet tuotteen vastaanottanut. Palautettavan tai vaihdettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä pakkauksessa sekä jälleenmyytävässä ja uutta vastaavassa kunnossa. Jos tuote on likainen, tahraantunut tai jos tuotepaketista puuttuu tarvikkeita, emme voi ottaa palautusta vastaan.

Huomaathan, että hygieniatuotteilla, avatuilla houkutuspillipakkauksilla, avatuilla alusvaatepakkauksilla sekä avatuilla elintarvike-, koiranruoka- ja koiranherkkupakkauksilla ei palautusoikeutta ole. Myöskään lisenssit tai kartat eivät kuulu palautusoikeuden piiriin.

Asiakkaillamme on 60 päivän palautusoikeus. Emme tarjoa suoraa tuotevaihtoa, mutta voit helposti vaihtaa tuotteen palauttamalla alkuperäisen ja tekemällä uuden tilauksen.

Jos haluat vaihtaa tuotetta:

  1. Palauta alkuperäinen tuote normaalin palautusprosessin mukaisesti.
  2. Tee uusi tilaus haluamastasi tuotteesta.
  3. Uusi tuote toimitetaan samaan hintaan kuin alkuperäinen, vaikka se olisi ollut kampanjassa tai osa tuotepakettia ostohetkellä.

Lähetä meille sähköpostilla tilausvahvistus ja mainitse, että kyseessä on tuotevaihto – niin huolehdimme hinnan korjauksesta tarvittaessa.

Tarkemmat ohjeet palautuksen tekemiseen löydät täältä.

Palautushyvitykset

Jos palautat tuotteita, ole hyvä ja ota yhteyttä Klarnaan keskeyttääksesi laskutuksen silloin, kun olet valinnut maksutavaksi laskun ja tätä ei ole kokonaan maksettu. Kun me olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet palauttamasi tuotteen, hyvitämme tuotteesta maksamasi hinnan sinulle. Maksamme hyvityksen viimeistään lainmukaisen 14 päivän päästä siitä, kun olemme ottaneet tuotteen vastaan, yleensä kuitenkin jo aiemmin.

Jos maksutapana on laskutus ja laskua on yhä jäljellä, Klarna vähentää hyvityksen määrän laskun jäljellä olevasta määrästä ja hyvittää mahdollisesti yli menevän määrän asiakkaalle. Muissa tapauksissa hyvitys maksetaan suoraan sille tilille, jota käyttäen tilaus on tehty, tai suoraan sille tilille, johon yhdistettyä maksukorttia käyttäen tilaus on tehty.

Noutamattomat paketit

Kuljetusyhteistyökumppanimme Posti säilyttää paketteja noutopisteissään omien käytäntöjensä mukaisesti, kuitenkin vähintään seitsemän päivää paketin saapumisesta. Säilytysajan umpeuduttua paketti palautuu meille. Tarvittaessa voit tarkistaa pakettien säilytysajat kuljetusyhtiön omilta sivuilta.

Reklamaatio

Sinulla on oikeus reklamoida viallisena vastaanotettu, kuljetuksen aikana särkynyt tai takuuajan sisällä hajonnut tuote. Näissä tapauksissa ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Pidätämme oikeuden periä aiheettomasta tai ohjeistustamme laiminlyövästä palautuksesta tarkistusmaksun 30 € sekä aiheutuneet postikulut. Mahdollisissa kiistatilanteissa seuraamme aina

Kilpailu- ja kuluttajaviraston ohjeistusta